Donna N. reviewed Qualia Senolytic

over 1 year ago

customer service poor

After reading about how great the customer service is and how easy it is to request a refund, I ordered this product. After asking further questions, I decided not to take the product and asked for a refund, only to learn that although I ordered 3 months, only one would be refunded. This feels like a scam.

Qualia
We are sorry to hear about your frustration. Our customer support staff refunded you fairly as noted in our refund policy. We refunded the highest price product that you were dissatisfied with. As noted, we refund one unit, not multiple units of the same product. Our refund policy, for reference: The 100 Day Money Back Return Policy applies as a full refund within 100 days for all first time purchasers of an initial order (1 unit) of product, or the final order (1 unit) of a subscription. It does not apply to an individual's additional product orders placed. Limit one (1) guarantee per product, per household. Please refer to our Refund FAQ, as well as the policy outlined in the terms and conditions agreed upon at the time of purchase: https://neurohacker.zendesk.com/hc/en-us/articles/224356528-What-is-our-refund-policy-

Related Reviews

Cecilia C. May 14, 2024

This Actually Works!

Very impressed with this product! I've been eating well and exercising for a while, but had been staying at the same weight. This did the trick and I was able to shed that last 5 pounds that I couldn't before. I also feel more energized. I've tried a lot of supplements before, but with this one I...

Read More

Thomas M. June 6, 2022

feel good

felt great after both doses. and still feel good week later2 doses then 2 weeks off

Read More

Melanie H. January 22, 2025

Qualia

I took it as directed but didn't notice anything at all. I have to watch money right now as I'm between jobs so can't justify ordering more right now.

Read More

Mike L. April 10, 2023

Feel so good

Great Product ! !

Read More